Власні наробки



 
Добірка ігор з української мови






  • Гра «Огірочок»
                                             Огірочок – пузанець
                                      Зліз на огорожу.
                                             Лементує молодець:
                              Злізти я не можу!
                                      Щоб йому допомогти,
                                У слова пограємо:
                                              Ми листочки із складами
                                                 В слова поскладаємо   (На дошці для всього класу або для окремих  груп готують малюнок (малюнки) такого огірка, але з більшою кількістю листочків.
На них написані склади. Учням роздається набір карточок теж зі складами. Їм потрібно причепити до листочка зі складом свій склад, щоб утворилося слово. Карточка вставляється в прорізь на малюнку біля відповідного листочка).

  •  Гра «Нічні пригоди»



 (На підлозі розставлено кеглі або порожні        пластикові пляшки. Серед учнів обирають водія. Йому показують автостраду, потім завязують очі. Вручивши кермо, вчитель пропонує проїхати так, щоб жоден «стовпчик» не був збитий. Якщо  ж є збиті стовпчики, то водій виконує ті завдання,що наклеєні  на них. Наприклад: склади речення зі словом водій, які головні слова в реченні Нова машина мчить по дорозі., вкажи кількість звуків у слові піря тощо).


  • Гра «Складовий аукціон»
                                (На дошці малюнок Пінгвіна з кульками, але на кожній кульці
       є ще накладна, яку можна зняти. На ній написано склад.
На кожній кульці різний. Наприклад: до дошки викликають
троє дітей, кожен з них знімає одну кульку з написаним
складом. Хто за певний проміжок часу придумає найбільше
слів, що починаються із написаного складу).


  •  Гра «Поштар приніс посилку»

                                     Журавель – поштар чудовий.
                           Він посилку вам приніс 
Хто із вас буде готовий
                           Відгадать що він приніс?

  ( На дошці великий малюнок журавля з вузликом,
  в якому зроблено прорізі і вставлено карточки
   з написаними словами. Учні по черзі виходять
 до дошки, витягують картку, читають про себе слово -
назву предмета і намагаються його описати. Весь клас
                                                        повинен відгадати, що це за слово.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий